Start-upowcy i przedsiębiorcy wszelkiej maści podejmują swoją działalność z myślą o odniesieniu spektakularnego sukcesu. Im większa jego skala, tym oczywiście lepiej. Jednak marzenia same się nie spełnią, trzeba się żwawo zabrać do ich realizacji. Promowanie marki zwykle zaczyna się od miejscowych odbiorców, aby z czasem zataczać coraz szersze kręgi. Dziś głównym kanałem komunikacji marketingowej jest internet, zatem pozycjonowanie stron stanowi pierwszy krok do wykreowania pożądanego brandu.
Wysoka pozycja w Google przynosi szereg korzyści wizerunkowe. Wyniki badań konsumenckich są jednoznaczne.
Według przedstawicieli agencji AFTERWEB aż 90% odbiorców ma lepsze zdanie o tych firmach i markach, których strony internetowe prezentowane są wyżej w wyszukiwarce. Skąd takie opinie? Klientów interesują przede wszystkim te witryny, które spełniają ich potrzeby i zawierają wartościowe informacje oraz atrakcyjne produkty. A algorytmy Google działają w taki sposób, aby w pierwszej kolejności pokazywać użytkownikowi serwisy adekwatne do jego potrzeb – rozpoznawanych na podstawie wpisanego zapytania, geolokalizacji, historii przeglądarki, wcześniejszych wyszukań i wielu innych czynników. Profesjonalne pozycjonowanie stron polega na dostosowaniu witryny www do aktualnych wytycznych jakościowych wyszukiwarki, aby podbić jej rezultat w SERP. Widoczna obecność w ścisłej czołówce google'owych rankingów bezpośrednio przekłada się na większe zaufanie do marki wśród odbiorców. A produkty oraz usługi oferowane przez firmę, która budzi pozytywne skojarzenia, co do zasady sprzedają się dużo lepiej.
Popularna marka potrzebuje coraz więcej klientów. Pozycjonowanie stron jest w stanie ich zapewnić.
Im wyżej znajduje się dana witryna w wynikach wyszukiwania, tym więcej wejść odnotowuje. Wśród coraz liczniejszych czytelników z pewnością znajduje się sporo osób należących do grupy docelowej, a więc potencjalnych klientów. Tutaj warto zwrócić uwagę na znaczenie analizy i doboru słów kluczowych podczas pozycjonowania. Precyzyjne sformułowania konwertują lepiej niż ogólne, branżowe hasła: w szczególności dotyczy to fraz odnoszących się do konkretnych miejscowości. Promocja marki wśród miejscowych odbiorców – może to być np. Wrocław i okolice albo konkretne dzielnice Warszawy – pozwala skuteczniej kierować przekaz do odbiorców, którzy faktycznie przejawiają zainteresowanie ofertą firmy. Osiągane w ten sposób zyski często stanowią wielokrotność wydatków poniesionych na pozycjonowanie. Agencja AFTERWEB przekonuje, że poprawienie sprzedaży o 70% w ciągu paru miesięcy jest jak najbardziej wykonalne. Powinno wystarczyć, aby firma szybko rozszerzyła swoją działalność na inne rynki.
[materiał partnera / AW]
Portal eBarlinek.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach.Klasy 5 - 7, egzamin 8-klasisty, dorośli.
Działamy w branży elektrycznej i monitoringu Wykonujemy: - Instalacje elektryczne - Instalacje fotowoltaiczne - monitoring ...
wachlarz naszych usług: - Obsługa geodezyjna inwestycji - Tyczenie hali - Tyczenie budynku - sporządzanie map do celów proje...
Dodaj komentarz