Na przestrzeni ostatnich kilku lat marketing internetowy stał się podstawą działań promocyjnych w firmach różnej wielkości.
Przyczynę takiego stanu rzeczy dokładnie obrazują statystyki: w Polsce już 28 milionów osób codzienne korzysta z dostępu do sieci. A które strony cieszą się największą popularnością? Zdecydowanym liderem jest wyszukiwarka Google, odwiedzana regularnie przez 25,6 mln użytkowników. Wnioski nasuwają się same.
Internauta to Twój potencjalny klient. Wiedza o jego preferencjach pomoże Ci w skutecznej promocji
Dostosowanie strategii marketingowej do zachowań i oczekiwań odbiorców stanowi podstawę późniejszego sukcesu. Współcześnie klucz do zrozumienia konsumentów kryje się w danych na temat ruchu generowanego przez wyszukiwarkę. Szczegółowe analizy pokazały, że aż 95% internautów wchodzi wyłącznie na strony z pierwszej strony wyników prezentowanych przez Google. Te firmy, które znajdują się w ścisłej czołówce rankingów na istotne w danej branży frazy kluczowe, mają zasadniczą przewagę nad konkurencją. Tym samym skuteczne pozycjonowanie stron przynosi konkretne efekty w postaci większej liczby odwiedzin. Naturalny wzrost zainteresowania ofertą prezentowaną poprzez witrynę www bardzo szybko wywołuje poprawę wyników finansowych. Według specjalistów z rodzimej agencji AFTERWEB słupki sprzedaży mogą podskoczyć nawet o 70% w porównaniu z okresem, kiedy serwis internetowy przedsiębiorstwa zajmuje dalekie lokaty.
Pozycjonowanie stron należy prowadzić na najbardziej zyskowne frazy. Niekoniecznie najpopularniejsze
Rywalizacja o najbardziej eksponowane miejsca w Google'u jest niezwykle zacięta. Czy to oznacza, że mniejsze przedsiębiorstwa nie mają najmniejszych szans z dominatorami rynku, dysponującymi nieporównywalnie większym budżetem na marketing? Nie do końca. Każdy powinien znaleźć swoją niszę, która przyniesie mu największe przychody – i właśnie na niej skoncentrować swoje działania. Modelowym przykładem jest tutaj pozycjonowanie lokalne, ze zwrotami odnoszącymi się do konkretnych regionów i miast. Biznes prowadzący działalność na stosunkowo niewielką skalę ma duże szanse na sukces w internecie, pod warunkiem że pozycjonuje się na frazy adekwatne do realnego zasięgu. Obojętnie, czy będzie to dzielnica Włocławka, miasto Toruń i najbliższe okolice, czy też całe województwo kujawsko-pomorskie. Mniejsza konkurencja sprawia, że nieco łatwiej przebić się na szczyt wyszukiwarki i potem utrzymać stabilną pozycję w TOP 5. Dokonanie tego własnymi siłami będzie jednak ekstremalnie wymagające. Znacznie sensowniejszą, a przy tym rozsądniejszą z ekonomicznego punktu widzenia opcją, będzie długofalowa współpraca z renomowaną agencją SEO.
[materiał partnera / AW]
Portal eBarlinek.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
MRS ENGLISH - Język Angielski w małych grupach.Klasy 5 - 7, egzamin 8-klasisty, dorośli.
Działamy w branży elektrycznej i monitoringu Wykonujemy: - Instalacje elektryczne - Instalacje fotowoltaiczne - monitoring ...
wachlarz naszych usług: - Obsługa geodezyjna inwestycji - Tyczenie hali - Tyczenie budynku - sporządzanie map do celów proje...
Dodaj komentarz